مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-19دانش

فارس من | گلایه دانشجویان دکتری از افزایش بی ضابطه شهریه دانشگاه آزاد


دانشجویان دکتری از افزایش بی ضابطه شهریه در سامانه فارس من گلایه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار    رسیدگی به افزایش بی ضابطه شهریه دکتری  شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: شهریه دکترا شده 42 میلیون تومان در هر ترم و ارشد 13 میلیون تومان در دانشگاه آزاد اسلامی ، حالا دانشجویان ارشد و دکترا با هم در یک کلاس 30 تا 40 نفری هستند.

اگر ما دانشجوی دکترا هستیم درس های دانشجویان ارشد را باید بخوانیم برای چه باید هزینه دکترا بدهیم؟ اگر اینطوری نیست پس چرا هر دو را با هم در یک کلاس می نشانند یعنی سطح کلاس در حد ارشد است؟! خب از ما هم شهریه ارشد بگیرند.

قرار بود از ترم اول به دانشجویان دکترا کلاس برای تدریس بدهند که آن هم عملی نشده، گفتند ما تخفیف نمی دهیم ولی کار دانشجویی می دهیم که از شهریه تان کم شود که عملی نشد.

اسماعیل پاجانی سردبیر این پویش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق برای همسر بنده اتفاق افتاده و در دانشگاه آزاد دکتری قبول شده و نکته ای که وجود دارد این است که شهریه ها را  بسیار بالا برده اند و 42 میلیون تومان را ما به عنوان شهریه پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | گلایه دانشجویان دکتری از افزایش بی ضابطه شهریه دانشگاه آزاد

فارس من | گلایه دانشجویان دکتری از افزایش بی ضابطه شهریه دانشگاه آزاد